V tomto článku se dozvíte:
- Jak získat zákaznickou slevu ve výši 5 - 10 %
- Jak získat 7 % slevu pro chovatelskou stanici či útulek
I. Základní pravidla pro zákaznickou slevu
- Každý registrovaný zákazník je zařazen do věrnostního programu a již prvním dokončeným a uhrazeným nákupem se blíží ke své slevě.
- Vždy se nejprve přihlaste ke svému účtu, abyste o svých objednávkách měli jasný přehled (Ještě účet u nás nemáte? Neváhejte se zaregistrovat)
- Nakoupíte-li zboží v hodnotě nad 5 000 Kč za posledních 12 měsíců, automaticky vám nastavíme slevu 5 %.
- Nakupujte u nás pravidelně a při objednávkách nad 10 000 Kč za posledních 12 měsíců vám automaticky nastavíme slevu 10 %.
- Vaše konečné ceny uvidíte ihned a bez dalších podmínek po přihlášení ke svému účtu.
II. Na co se zákaznická sleva vztahuje
- Zákaznickou slevu uplatíte na kompletní chovatelské potřeby pro vašeho domácího mazlíčka, ale i něco pro sebe z kategorie Moderní páníček
- Vaše sleva se vztahuje na nákup krmiva z kategorie granule pro psy a pro kočky na tyto kvalitní a osvědčené značky:
a. Granule pro psy
b. Granule pro kočky
III. Na co se zákaznická sleva nevztahuje
- Zákaznická sleva se nevztahuje na značky krmiva z kategorie granule pro psy, granule pro kočky, které nejsou uvedené v článku II.
- Slevu nelze uplatnit při nákupu antiparazitik, bentonitových steliv pro kočky, produktů Triple Blend 700 g od značek Alavis nebo Barny's, produktů Geloren pro koně, výhodných setů (včetně akčních duo-packů) nebo již zlevněného zboží, a dárkových šeků. Sleva se také nevztahuje na všechny varianty SPOKOBOXŮ.
- Sleva se nevztahuje na suchá krmiva (granule) veterinárních diet Royal Canin, Calibra, Vet Life a vybrané položky značky Hill's.
IV. Chovatelské stanice a útulky pro opuštěná zvířata
- Registrovaným chovatelským stanicím a útulkům pro opuštěná zvířata nabízíme slevu 7 % (dle podmínek bodu II. a III.) ihned na začátek naší spolupráce.
- Pro ověření a následné nastavení chovatelské slevy kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis e-mailem na infolinka@spokojenypes.cz. Je nutné doložit vlastnictví chovatelské stanice.
- Tato sleva není nárokovatelná a může být ze strany obchodu odmítnuta bez udání důvodů.
- Chovatelská sleva 7 % se nesčítá s žádnou ze zákaznických slev viz bod I. Avšak, po dosažení nároku na zákaznickou slevu ve výši 10 % viz bod I., je chovateli připsána automaticky sleva 10% namísto původní 7%.
- Pro každé štěně z aktuálního registrovaného vrhu zapsaného do plemenné knihy a při jeho odběru do nového domova obdrží chovatel pro nové majitele startovací balíček dle skladové nabídky. Podmínkou poskytnutí balíčků je jednorázový nákup registrované chovatelské stanice v našem e-shopu minimálně za 3 500 Kč s DPH a věk štěňat max. 10 týdnů. Platí také pravidlo, že získání balíčků pro jeden vrh je podmíněno jednou objednávkou v uvedené minimální hodnotě, tedy 1 objednávka = balíčky pro 1 vrh štěňat. Zákazníkům s 10% zákaznickou slevou balíčky přidáme k jakékoliv objednávce, bez její minimální výše. Pro získání balíčku a dalších informací nás prosím kontaktujte na infolinka@spokojenypes.cz
- Startovací balíčky ŠTĚNDOBOX jsou nenárokovatelné, jejich nabídka se řídí aktuální skladovou zásobou a v případě nedostupnosti není možné doručit je dodatečně.
V. Platnost věrnostního programu
- Věrnostní program začíná prvním dokončeným a uhrazeným nákupem.
- Z důvodu započítávání pouze uhrazených objednávek může trvat nastavení nové zákaznické slevy až 10 dní od poslední objednávky evidované pod vaším účtem.
- Zákaznická sleva bude zrušena či snížena, pokud za posledních 12 měsíců zákazník neučiní nákup v hodnotě minimálně 5 000 Kč s DPH u 5% slevy a v hodnotě minimálně 10 000 Kč s DPH u 10% slevy.
- Společnost SpokojenyPes.cz s.r.o. si vyhrazuje právo měnit podmínky pro slevy, či platnost slev ukončit. Dále si vyhrazuje právo ve zvláštních případech nepřidělit slevu bez udání důvodů.
VI. Ostatní
- Slevy jsou přidělovány pouze registrovaným zákazníkům. Jsou započítávány pouze objednávky, které byly učiněny pod registrovaným účtem. Do věrnostního programu nelze započítat objednávky dřívější, učiněné jako "neregistrovaný/nepřihlášený zákazník", nelze ani spojovat více zákaznických účtů najednou.
- Započítávány jsou pouze uhrazené a převzaté nákupy.
- Na vrácené zboží v případě odstoupení od kupní smlouvy bude vystaven opravný daňový doklad, který bude následně odečten v plnění věrnostního programu.
- 5-10% slevu pro stálé zákazníky není možno sčítat, a to ani s jinými slevami již dříve individuálně poskytnutými.
- Limity pro udělení slev jsou v cenách s DPH podle aktuálních nákupních podmínek zákazníka.
Pokud se chcete dovědět další informace, neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince +420 226 227 586, e-mailem na vas@spokojenypes.cz nebo prostřednictvím chatu, případně facebooku.
V Praze dne 21. 02. 2023