V tomto článku se dozvíte:
- Jak získat zákaznickou slevu ve výši 5 - 10 %
- Jak získat 7 % slevu pro chovatelskou stanici či útulek
I. Základní pravidla pro zákaznickou slevu
- Každý registrovaný zákazník je zařazen do věrnostního programu a již prvním dokončeným a uhrazeným nákupem se blíží ke své slevě.
- Vždy se nejprve přihlaste ke svému účtu, abyste o svých objednávkách měli jasný přehled (Ještě účet u nás nemáte? Neváhejte se zaregistrovat)
- Nakoupíte-li zboží v hodnotě nad 5 000 Kč za posledních 12 měsíců, automaticky vám nastavíme slevu 5 %.
- Nakupujte u nás pravidelně a při objednávkách nad 10 000 Kč za posledních 12 měsíců vám automaticky nastavíme slevu 10 %.
- Vaše konečné ceny uvidíte ihned a bez dalších podmínek po přihlášení ke svému účtu.
II. Na co se zákaznická sleva vztahuje
- Zákaznickou slevu uplatíte na kompletní chovatelské potřeby pro vašeho domácího mazlíčka, ale i něco pro sebe z kategorie Moderní páníček
- Vaše sleva se vztahuje na nákup krmiva z kategorie granule pro psy a pro kočky na tyto kvalitní a osvědčené značky:
a. Granule pro psy
b. Granule pro kočky
III. Na co se zákaznická sleva nevztahuje
- Zákaznická sleva se nevztahuje na značky krmiva z kategorie granule pro psy, granule pro kočky, které nejsou uvedené v článku II.
- Slevu nelze uplatnit při nákupu antiparazitik, bentonitových steliv pro kočky, produktů Triple Blend 700 g od značek Alavis nebo Barny's, produktů Geloren pro koně, výhodných setů (včetně akčních duo-packů) nebo již zlevněného zboží, a dárkových šeků. Sleva se také nevztahuje na všechny varianty SPOKOBOXU.
- Sleva se nevztahuje na suchá krmiva (granule) veterinárních diet Royal Canin, Calibra, Vet Life a vybrané položky značky Hill's.
IV. Chovatelské stanice a útulky pro opuštěná zvířata
- Registrovaným chovatelským stanicím a útulkům pro opuštěná zvířata nabízíme slevu 7 % (dle podmínek bodu II. a III.) ihned na začátek naší spolupráce.
- Pro ověření a následné nastavení chovatelské slevy kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis e-mailem na infolinka@spokojenypes.cz. Je nutné doložit vlastnictví chovatelské stanice.
- Tato sleva není nárokovatelná a může být ze strany obchodu odmítnuta bez udání důvodů.
- Chovatelská sleva 7 % se nesčítá s žádnou ze zákaznických slev viz bod I. Avšak, po dosažení nároku na zákaznickou slevu ve výši 10 % viz bod I., je chovateli připsána automaticky sleva 10% namísto původní 7%.
- Pro každé štěně z aktuálního registrovaného vrhu zapsaného do plemenné knihy a při jeho odběru do nového domova obdrží chovatel pro nové majitele startovací balíček dle skladové nabídky. Podmínkou poskytnutí balíčků je jednorázový nákup registrované chovatelské stanice v našem e-shopu minimálně za 3 500 Kč s DPH a věk štěňat max. 10 týdnů. Platí také pravidlo, že získání balíčků pro jeden vrh je podmíněno jednou objednávkou v uvedené minimální hodnotě, tedy 1 objednávka = balíčky pro 1 vrh štěňat. Zákazníkům s 10% zákaznickou slevou balíčky přidáme k jakékoliv objednávce, bez její minimální výše. Pro získání balíčku a dalších informací nás prosím kontaktujte na infolinka@spokojenypes.cz
- Startovací balíčky ŠTĚNDOBOX jsou nenárokovatelné, jejich nabídka se řídí aktuální skladovou zásobou a v případě nedostupnosti není možné doručit je dodatečně.
V. Platnost věrnostního programu
- Věrnostní program začíná prvním dokončeným a uhrazeným nákupem.
- Z důvodu započítávání pouze uhrazených objednávek může trvat nastavení nové zákaznické slevy až 10 dní od poslední objednávky evidované pod vaším účtem.
- Zákaznická sleva bude zrušena či snížena, pokud za posledních 12 měsíců zákazník neučiní nákup v hodnotě minimálně 5 000 Kč s DPH u 5% slevy a v hodnotě minimálně 10 000 Kč s DPH u 10% slevy.
- Společnost SpokojenyPes.cz s.r.o. si vyhrazuje právo měnit podmínky pro slevy, či platnost slev ukončit. Dále si vyhrazuje právo ve zvláštních případech nepřidělit slevu bez udání důvodů.
VI. Ostatní
- Slevy jsou přidělovány pouze registrovaným zákazníkům. Jsou započítávány pouze objednávky, které byly učiněny pod registrovaným účtem. Do věrnostního programu nelze započítat objednávky dřívější, učiněné jako "neregistrovaný/nepřihlášený zákazník", nelze ani spojovat více zákaznických účtů najednou.
- Započítávány jsou pouze uhrazené a převzaté nákupy.
- Na vrácené zboží v případě odstoupení od kupní smlouvy bude vystaven opravný daňový doklad, který bude následně odečten v plnění věrnostního programu.
- 5-10% slevu pro stálé zákazníky není možno sčítat, a to ani s jinými slevami již dříve individuálně poskytnutými.
- Limity pro udělení slev jsou v cenách s DPH podle aktuálních nákupních podmínek zákazníka.
VII. Akce NÁŠUP platná od 1.9.2024
- V případě značek Calibra, Barking Heads, Primordial a Bohemia platí ještě nadstavba věrnostního programu nazvaná NÁŠUP. Pokud zákazník na e-shopu SpokojenyPes.cz od 1.9.2024 nakoupí zboží značky uvedené na začátku tohoto odstavce v celkové hodnotě 5 000 Kč, obdrží automaticky slevový kód na slevu 300 Kč na nákup zboží značky, se kterou uvedený obrat udělal.
- Obrat 5 000 Kč lze uskutečnit souhrnem libovolného množství nákupů. Celkově však musí být obrat 5000 Kč za posledních 12 měsíců. Obrat se nesčítá mezi značkami, vždy se počítá pro každou uvedenou značku zvlášť.
- Do akce jsou zahrnuty pouze nákupy uskutečněné po datu 1.9.2024 včetně.
- Příklad: Jakmile uskutečníte za posledních 12 měsíců nákupy značky Calibra za 5 000 Kč, obdržíte voucher na 300 Kč na nákup značky Calibra.
Pokud se chcete dovědět další informace, neváhejte nás kontaktovat na zákaznické lince +420 226 227 586, e-mailem na vas@spokojenypes.cz nebo prostřednictvím chatu, případně facebooku.
V Praze dne 18. 09. 2024