Vše pro vaše mazlíčky. Tlapku na to!

Domů

800 888 734 ZDARMA po-pá 8:30-16:30 Doprava nad 599 Kč ZDARMA Píšeme pro vás Tlapka TV

Blog obchodu pro chovatele SpokojenýPes.cz

UKECANÝ PES_

Říkáme vám pravdu. Zvlášť o krmivech.

DO OBCHODU

Prosím se nebo si vytvořte bezplatnou registraci.

Košík 0 0

Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
0

Oblíbené produkty:

0

Nemáte žádné oblíbené produkty.

Menu

Vrácení, výměna, reklamace

Potřebujete nám zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo reklamovat zboží? Postupujte prosím podle následujících instrukcí. Vše vyřídíme co nejdříve. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.
 

Výměna a vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží
Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti), můžete vyřídit osobně na naší pobočce v Praze nebo zaslat zboží na adresu SpokojenyPes.cz s.r.o., Černokostelecká 2246, Říčany u Prahy, 251 01.
Vždy prosím dodržte tento postup:
  1. Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  2. Zboží pošlete, nebo doneste osobně zpět na pobočku do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).
  3. Zboží neposílejte na pražskou pobočku, zde je opravdu možné vyřídit výměnu pouze osobně.
  4. Budete-li chtít na pobočce zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes eshop. Pak počkejte na informaci z pobočky, že je zboží připraveno a na pobočku přineste špatně vybrané zboží, které vám zde vyměníme.
  5. Na pobočku s sebou vezměte kupní doklad (prodejku či fakturu).
  6. Pokud zboží posíláte zpět, připojte vždy průvodní dopis - vytiskněte a vyplňte připravený formulář, nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.
  7. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).
  8. Podle obchodních podmínek je také možné zaslat odstoupení od smlouvy na adresu provozovny či na email vas@spokojenypes.cz, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a zboží odeslat prodávajícímu do pěti (5) pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány.Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné 89 Kč.
 
Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 800 888 734, nebo napište na vas@spokojenypes.cz
 

Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stavovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).
 

Reklamace

Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu +420 800 888 734, nebo emailem (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup.
Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.
Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).
Floating Banner

Brzy bude dobře, nebojte! Ale napřed čtěte...

Potvrzuji, že moje domácí zvíře bylo vyšetřeno veterinářem, který na základě stanovené diagnózy doporučil užívání tohoto produktu.

Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí, že pokud moje domácí zvíře dostává toto krmivo, doporučuje se nejméně jednou za 6 měsíců konzultovat užívání s veterinářem.

Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí, že pokud se stav mého domácího zvířete při užívání tohoto produktu jakýmkoli způsobem zhorší, je třeba vyhledat okamžitou veterinární konzultaci.

Souhlasíte se všemi body?

Pro pokračování v nákupu si prosím přečtěte text výše a zaškrtněte ANO.

Ve vašem košíku nic není. Napravíte to?

PES KOČKA OSTATNÍ

Potřebujete poradit? Blogujeme... Raději videa? Znáte Tlapka TV?

Odběr novinekChcete pravidelné novinky mailem?

E-mailový zpravodaj posíláme zdarma.
Pokyny pro zrušení zasílání naleznete v každém číslu zpravodaje.

Spokojený pes na sociálních sítích

FacebookSledujte nás na Facebooku InstagramJsme i na Instagramu

Rychlý pesNOVINKA

Rychlý pes je naše vlastní rozvážková služba po Praze - DORUČENÍ ZAKÁZKY V DEN OBJEDNÁNÍ.

800 888 734 — volejte zdarmaPondělí až pátek 8:30 — 16:30