Kvalitní krmiva a chovatelské potřeby

Domů

800 888 734Doprava nad 599 Kč ZDARMA

Blog obchodu pro chovatele SpokojenýPes.cz

UKECANÝ PES_

Říkáme vám pravdu. Zvlášť o krmivech.

DO OBCHODU

Košík 0 0

Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
0

Oblíbené produkty:

0

Přihlaste se prosím, abychom mohli zobrazit vaše oblíbené položky a další osobní údaje. Pokud ještě nemáte registraci, můžete se zaregistrovat zde a získat tím řadu výhod, včetně věrnostních slev a mimořádných nabídek.

Menu

Věrnostní slevy

Sleva až 10 % pro stálé zákazníky

Každý registrovaný zákazník je automaticky zařazen do věrnostního slevového programu. Registrujte se tedy a u každé objednávky se přihlašte na svůj účet. Odměníme Vás za věrnost :)
 
Přesáhnou-li Vaše nákupy za posledních 12 měsíců hodnotu 5 000 Kč, bude Vám nastavena 5% sleva.
 
Jakmile Vaše nákupy za posledních 12 měsíců přesáhnou hodnotu 10 000 Kč, bude Vám nastavena 10% sleva.
 
Sleva je zrušena, pokud zákazník za posledních 12 měsíců neučinil nákupy v hodnotě alespoň 2 000 Kč u 5% slevy a v hodnotě alespoň 6 000,- Kč u 10% slevy.
 

Na co se sleva 5 % a 10 % vztahuje

Sleva se vztahuje na chovatelské potřeby, pamlsky, vitamíny, vybrané druhy krmiv pro psy a kočky* a na všechna krmiva pro ostatní zvířata. Sleva se nevztahuje na zboží v akci (výhodné sety, dvojbalení, zlevněné zboží) ani na antiparazitika.
 
* Sleva platí na suchá krmiva značek Acana, Artemis, Barking Heads, Calibra, Doxneo, Essentialfoods, Euroben, Fitmin superpremiová řada, GO (Petcurean), Happy Cat a Happy Dog, Chicopee, Magnusson, Marp, Meowing Heads, N&D, Nutram, Ontario, Orijen, Primordial, Taste of the Wild.
 
Přidělování slev je prováděno automaticky. Protože se započítávají pouze uhrazené a převzaté objednávky, počítejte s cca 10ti denní prodlevou mezi učiněním poslední objednávky, kdy na slevu dosáhnete a přidělením slevy
 

Pravidla pro poskytnutí slevy

Slevy jsou přidělovány pouze registrovaným zákazníkům. Jsou započítávány pouze objednávky, které byly učiněny pod registrovaným účtem. Nelze započítat objednávky dřívější, učiněné jako "neregistrovaný zákazník", nelze ani spojovat více účtů. Započítávány jsou pouze uhrazené a převzaté nákupy.
 
5% i 10% sleva může být odmítnuta zákazníkovi, který v minulosti učinil pouze nákupy, u kterých využil právo na vrácení zboží, tedy právo na odstoupení od kupní smlouvy.
 
Pokud zákazník v minulosti nepřevzal či nevyzvedl zaslanou objednávku, může mu být sleva poskytnuta až po uhrazení skutečně vynaložených nákladů na zaslání této nepřevzaté či nevyzvednuté objednávky.
 
Nárok na slevu vzniká zakazníkovi až na objednávky učiněné po přidělení slevy, a to i v případě, že sleva byla přidělena později, než podle podmínek být přidělena měla, například z důvodu technické chyby. Zpětný dopočet slevy na objednávky učiněné před přidělením slevy není možný.
 

Platnost slevy

Provozovatel obchodu si vyhrazuje právo měnit podmínky pro slevy, či platnost slev ukončit. Společnost SpokojenyPes.cz s.r.o. si dále vyhrazuje právo ve zvláštních případech nepřidělit slevu bez udání důvodů.
 
5% i 10% slevu pro stálé zákazníky není možno sčítat, a to ani s jinými slevami již dříve individuálně poskytnutými. Platná je pouze vždy jedna - ta vyšší ze slev.
Floating Banner
Potřebujete poradit? Blogujeme...

Provozovatel

Spokojeny Pes.cz s.r.o., Hvězdova1073/33, 14000 Praha 4-Nusle

IČ: 28772563, DIČ: CZ28772563 Informační povinnost k EET

E-mail: vas@spokojenypes.cz

Odběr novinekChcete pravidelné novinky mailem?

E-mailový zpravodaj posíláme zdarma.
Pokyny pro zrušení zasílání naleznete v každém číslu zpravodaje.

800 888 734 — volejte zdarmaPondělí až pátek 9:00 — 16:30